راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور

تنوع گسترده مدل‌‌های ایران رادیاتور باعث شده استفاده از این برند گسترش زیادی پیدا کند . در این مطلب سعی شده توضیحات کاملی راجب پکیج‌های این شرکت جهت انتخاب مناسب مشتریان ارایه شود .

پکیج ایران رادیاتور در دو نوع دیجیتال و آنالوگ تولید می‌گردند . تفاوت این دو در وجود صفحه نمایشگری در نوع دیجیتال است . این صفحه نمایشگر قابلیت نمایش دمای آب و کدهای خطا را دارد.مدل دیجیتال با حرف L در ابتدای نام آن  و مدل آنالوگ با حرف m مشخص می‌گردد . قطعات  استفاده شده در هر دو مدل یکسان بوده و از این لحاظ تفاوتی وجود ندارد. با این وجود عایق بندی فن در دستگاه‌های دیجیتال بهتر صورت گرفته که باعث کاهش صدای دستگاه می‌گردد.

بنابراین به صورت یک توصیه کلی جهت نصب پکیج در داخل ساخت و آشپزخانه استفاده از مدل دیجیتال و در صورت نصب بیرون ساخت مدل آنالوگ توصیه می‌گردد.

دو مبدل و تک مبدل

پکیج‌های تک مبدل ایران رادیاتور با وجود حرف b در ابتدای نام آن ‌ها شناخته می‌شوند. با وجود رسوب گیری سریع تر این مدل ها نسبت به دستگاه‌های دو مبدل تولید و عرضه آن‌ها به شدت کاهش یافته و تقریبا از رده خارج می‌باشند. به عنوان یک توصیه استفاده از یک سختی گیر در مسیر ورودی آب سرد پکیج پیشنهاد می‌گردد.

فن دار و بدون فن

پکیج های فن دار با وجود حروف ff در انتهای نام آن‌ها و مدل‌های بدون فن با حروف cf شناسایی می‌گردند.استفاده از دستگاه‌های فن دار در مکان‌های درزبند مانند مکانهای با شیشه دوجداره الزامی‌ست. همچنین در مکان‌های باز مانند تراس و بالکن فقط دستگاه‌های فن دار مجاز به نصب می‌باشند.

ظرفیت سنجی

پکیج‌های ایران رادیاتور در ظرفیت‌های 22,24,28,36 کیلووات تولید می‌گردند. ظرفیت مناسب هرمتراژ در جدول زیر ارایه شده است.

ظرفیت پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور دارای مهر استانی بر روی کارتن می‌باشد . جهت بهره مندی از نصب رایگان باید دستگاه را از استان محل نصب خریداری نمود . جهت خرید پکیج ایران رادیاتور در اصفهان کلیک کنید.

تهویه دما مرکز فروش آنلاین تجهیزات تاسیسات ساختمانی . دارای مجوز از صنف تاسیسات مکانیکی

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید