تفاوت مدل‌های رادیاتور پنلی لورچ

شرکت لورچ امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم تهویه مطبوع در کشور است . محصولات این شرکت در این زمینه شامل انواع پکیج , رادیاتور پنلی و کولر آبی میشود. رادیاتور پنلی لورچ در خط تولیدی تمام اتوماتیک تولید شده که از این لحاظ جز چند شرکت برتر ایران می‌باشد . رادیاتورهای این شرکت دارای 12 سال ضمانت تعویض , خط جوش اتوماتیک و حجم آبگیری بسیار کم می‌باشد . این رادیاتور در فشار 13 بار تحت تست نشتی قرار گرفته و پس از کنترل سطح کیفیت وارد بازار می‌گردد.

امروزه یکی از رایج‌ترین سوالات مشتریان در مورد تفاوت مدل‌های مختلف رادیاتور پنلی لورچ است . در این مطلب سعی شده تفاوت این مدل‌ها بررسی شود. رادیاتور پنلی لورچ از لحاظ قیمتی به ترتیب گرانترین تا ارزان ترین عبارتند از مدل رز , پربازده , آذر و افروز. و اما تفاوت مدل های مختلف و دلیل اختلاف قیمتی در چیست ؟ در ابتدا باید با مفهومی به نام کنوکتور آشنا شوید.

کنوکتور چیست ؟

کنوکتور در اصل ورق فلزی متصل شده به صفحات رادیاتور پنلی است . این ورق‌ها به صورت صفحات موج دار از داخل به رادیاتور متصل شده اند. اما نقش اصلی این کنوکتور ها چیست ؟ کنوکتور باعث افزایش سطح رادیاتور می‌شود . هرچه سطح فلز در تماس با هوا بیشتر شود گرمایش رادیاتور نیز بیشتر می‌شود. در واقع هوا از روی این کنوکتورها عبور کرده و گرم می‌شود.

تفاوت مدل رز و پربازده

مدل رز و پربازده دارای مقدار گرمادهی یکسانی هستند . تنها تفاوت در شکل ظاهری این دو مدل رادیاتور است . در مدل رز شبکه بالایی و بغل رادیاتور دارای شکل قوس دار هستند . مدل رز با بسته بندی آبی و مدل پربازده با بسته بندی قرمز به فروش می‌رسد.

تفاوت مدل پربازده , آذر و افروز

سه مدل ذکر شده در بالا کاملا شبیه هم هستند  . تنها تفاوت در سطح کنوکتور آنهاست . به ترتیب مدل پربازده سپس آذر و در نهایت افروز بیشترین سطح کنکتور و در نتیجه بیشترین گرمادهی را دارا هستند.مدل آذر در بسته بندی زرد و مدل افروز در بسته بندی سبز به فروش میرسد.

جهت خرید انواع رادیاتور پنلی لورچ  با ارزان ترین قیمت کلیک کنید .

تهویه دما فروشگاه آنلاین تاسیسات ساختمانی دارای مجوز از صنف تاسیسات مکانیکی ساختمان.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید